ILMAINEN Alkukartoitus ja Referenssi 0€

Imagokoulu täyttää 20 v. ja järjestää “Alkukartoitus ja Referenssi 0€:lla -tuokioita, jonka tarkoituksena on keskustella laajasti tilanteestasi ja kartoittaa palveluistamme sopiva omakohtainen kokonaisuus.

Sen tehtävänä on kutsua vapaaehtoisia, jotka haluavat testata Imagokoulun palveluja ja jakaa kokemuksia niiden kanssa, jotka eivät ole vielä päässeet alkukartoitukseen.

Ilmaisen alkukartoituksen jälkeen videohaastattelija jakaa rehellisesti mielipiteensä ja ajatuksensa siitä, saiko hän vastauksen pyyntöönsä, jonka avulla muut voivat luoda todellisen ja orgaanisen kokonaiskuvan palvelun sisällöstä ja palvelun laadusta. llmainen alkukartoitus pidetään puhelimitse tai Skype -videopuhelun kautta.

Tilaamalla Alkukartoituksen apukysymykset ilmaiseksi hyväksyt että Imagokoulu lähettää sinulle uutiskirjeet.

Mikä on  Alkukartoitus ja miksi sitä tarvitaan?

Imagokonsultti Milla Rynty auttaa rakentamaan onnenkaavaa henkilökohtaisessa elämässä, uralla ja vapaalla ajalla kolmesta suunnasta:

- tehdä oikean ensivaikutelman

- parantaa itsetuntoa ja

- elämänlaatua

Ennen kuin saavuttaa suunnitelman täytyy aloittaa A pisteestä, ja meidän on määritettävä tämän päivän A-piste ja kuvata mihin pisteeseen B haluamme saapua.

Lääketieteen esimerkistä tiedämme, että ennen taudin ilmenemistä emme usein kiinnitä huomiota ensimmäisiin oireisiin tai seuraaviin, ennen kuin sairaus siirtyy ensimmäisestä vaiheesta krooniseen tai parantumattomaan.

Tunnetilamme, järkevä ravitsemus, terve uni, vakaat tulot, luottamuksellinen ympäristö, molempia osapuolia hyödyttävät ihmissuhteet, rakkaus ja kunnioitus läheisiä kohtaan, omavaraisuus, vaatimuksemme muodostavat itseluottamusta.

Imagovalmentajan mukaan tasapaino on löydettävää 5 imagokielen avulla: materiaalinen, mentaalinen, ulkoinen, non-verbaalinen ja verbaalinen.

Mitä tarkempi diagnoosi, sitä helpompi on suojautua uusilta elämän ongelmilta.

Jos et pidä itsestäsi ulkoisesti, on ongelmia henkilökohtaisissa suhteissa, olet väsynyt yksinäisyydestä, rahat eivät riitä kattamaan vähimmäiskustannuksia, tarvitset aitoimagon alkukartoituksen& sama kuin lääkäri määrittää:

- ”lähetteet tutkimukseen” Imagokoulussa se on SWOT-analyysit

- "ottaa näytteet" - tehdä Imagokoulun testit

- "varaa aika hoitoon" - nämä ovat vuosittaisia ​​VIP-paketteja yksilölliseen konsultointiin

MAKSULLINEN Alkukartoitus 189€

Näetkö itsesi todella sellaisena kuin olet vai sellaisena kuin toiset haluavat sinun olevan?

Me pidämme liian tärkeänä sitä mitä muut meistä ajattelevat, ja siten meiltä jää käyttämättä mahdollisuuksia elää sellaista elämää, josta olemme itse haaveilleet. Monet meistä täynnä ajatuksia, jotka estävät meitä nauttimasta itsestämme. Tämä saa meidät piiloutumaan jatkuvasti naamioiden taakse ja suorittamaan eriasteisia muutoksia

" Aitoimago on aito minä, tekoimago on valhe ego"
                                                               - Milla Rynty

SHARING IS CARING

"...Mä kävin värianalyysissa ja kyllä mielestäni sain ihan hyviä vinkkejä. Ja todella ystävällisesti! Oli yllättävää, että minulle sen mukaan sopikin paremmin ns. kylmät sävyt. Olin siihen asti käyttänyt paljon maanläheisiä sävyjä. Mutta sen jälkeen aloin nähdä laajemmin värit ja huomasin kyllä itsekin että monissa kylmissä väreissä näytän paremmalta kuin esim. ruskeassa. Se analyysi jotenkin avasi silmiä uusille väreille."

- Tarja K.

Tällä hetkellä suosittelemme alkukartoitus -palvelun käyttöä ajanvarauksella.

Palvelussa imagokonsultti Milla Rynty auttaa sinua löytämään sinulle täydelliset ratkaisut Imagokoulun palveluvalikoimasta.

Varaa aika haluamaasi palveluun.

Jos haluat viimeistellä tai tehdä tilauksesi, muuttaa sovittua alkukartoitusaikaa tai kysyä palvelusta lisää, voit olla yhteydessä tekstiviestillä puh.+358 440 871 808 tai sähköpostitse info@imagokoulu.fi.

Ihmisen elämänkaari on ihmiselämään kuuluvien kehitysvaiheiden kokonaisuus. Perimällä, sen ohjaamalla kypsymisellä ja ympäristön virikkeillä on pitkälle ulottuvat vaikutukset psyykkiseen kehitykseen. Elämänkaari jaetaan yleisesti lapsuuteen, nuoruuteen, aikuisuuteen ja vanhuuteen. Koko elämänkaaren tarkastelu valaisee kehityksen vaiheittaisuutta.