Rekisterinpitäjän yhteystiedot

Kerättävien ja käsiteltävien tietojen rekisterinpitäjänä toimii:

Tmi Imagokoulu Milla Rynty (1932349-1/ FI19323491), Nurmijärvi

Mitä tietoja kerätään?

Käyttäjän itsensä antamat tiedot, kuten nimi, yhteystiedot (osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite).

Palvelujen käytöstä johdetut tiedot, kuten ostohistoria (tilatut tuotteet ja niiden hintatiedot), toimitustiedot (valittu toimitustapa ja toimitusosoite), mahdolliset tuotearvostelut, verkkokaupan selaus- ja käyttötiedot sekä päätelaitteen tunnisteet.

Ostaessasi palveluja ja tuotteita tunniste-, yhteys- ja maksutietojen antaminen on pakollista.

Mihin tietojani käytetään ja kuinka kauan?

Tietojasi käytetään seuraaviin tarkoituksiin:

asiakkuuden ylläpitäminen

tilausten toimittaminen, käsittely ja arkistointi

asiakaskokemuksen parantamiseen ja paremman asiakaspalvelun tarjoamiseen

tilastollisiin tarkoituksiin (markkinointi, tuotesuositukset, analytiikka)

väärinkäytösten ehkäisemiseen

Henkilökohtaiset tietosi säilytetään vain tarvittavan ajan, kuitenkin niin, että esimerkiksi tilastointi ja analysointi on mahdollista. Lisäksi tietojen säilyttäminen liittyy kirjanpitolakiin ja kuluttajakauppaan liittyviin vastuisiin ja niiden täyttämiseen. Tietojasi luottamuksellisesti käsittelevät vain Imagokoulun työntekijät.

Miten voi vaikuttaa omiin tietoihini?

Tmi Imagokoulu Milla Rynty on sitoutunut toimittamaan tarjoamaan asiakkailleen mahdollisuuden muokata ja hallita omia tietojaan. Asiakkaana sinulla on oikeus saada pääsy itseäsi koskeviin tietoihin ja saada pyydettäessä jäljennös sinua koskevista henkilötietoista. Lisäksi voit pyytää itseäsi koskevien henkilötietojen oikaisemista tai postamista. Lisäksi voit pyytää käsittelyn rajoittamista tai vastustaa henkilötietojen käsittelyä, olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Jos huomaat tietojen käsittelyssä puutteita tai se on lainvastaista, sinulla on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaisille.

Voit pyytää tallennettujen tietojen poistamista tilinhallinnasta tai ottamalla yhteyttä sähköpostilla: info@imagokoulu.fi

Luovutetaanko tietojani?

Tarvittaessa luovutamme tietoja kolmansille osapuolille, esimerkiksi toimituksen takaamiseksi ja markkinointi- ja/tai palvelun personointitarkoituksissa.Tarvittaessa luovutamme tiedoja myös viranomaisille. Tietopyynnöistä informoimme aina asiakasta, mikäli se on mahdollista.

Välitämme tietoja kumppaneille, seuraaviin tarkoituksiin:

tilastointi ja analytiikka

tuotesuositukset ja palvelujen personointi

sähköpostimarkkinointi

kuljetus ja tuotteen toimitus

maksunvälitys ja perintä

Tietojesi yksityisyyteen, käsittelyyn ja tietosuojaselosteeseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä sähköpostitse: info@imagokoulu.fi