Tarvitsetko tulkkia?

Asiakkaidemme hyvinvoinnin varmistamiseksi tulkkaukset toimitetaan vain etätulkkauksina.

Etätulkkauksen avulla vältämme lähikontaktit ja minimoimme omalta osaltamme virusten leviämisen mahdollisuuden. Suosittelemme asiakkaitamme käyttämään etätulkkausta läsnäolotulkkauksen sijaan.

Etätulkkaus soveltuu tilanteisiin, joissa tulkin paikalla oleminen ei ole välttämätöntä. Tulkkaus tapahtuu puhelimitse.

Tilaaja soittaa tulkille varattuun aikaan.

Maksaminen/Tilinsiirto

Saaja

IMAGOKOULU MILLA RYNTY

Saajan tilinumero

Danske Bank FI 63814697 100926 01

VIITE 2600

VIESTI Puhelintulkkaus​​

Milla Rynty tulkki.jpg

Pikatulkkaus

Tulkki puhelimeen heti: 1 € / alkava minuutti + alv 24 %. Ei kiinteitä kuluja. Maksat vain tulkkaukseen käytetystä ajasta.

Kun tarvitset tulkkia heti, maksaa Imagokoulun tilille summan minuuttien mukaan, kun ostos on maksettu 1€/min (+alv.24%) lähetä tekstiviesti:

"Maksu on lähetetty Imagokoulun tilille",

sen jälkeen voit joko soittaa puh.+358440871808 Milla Ryntylle tai lähettää soittopyynnön niin soitan heti takaisin.​

Ilmoitustulkkaus

15 € / 15 min (sis. tiedotettavan tekstin välityksen sekä puhelimen käyttökulut)

Ajanvaraus

30 min. 22,50 € (+alv.24%)
60 min. 45,00 € (+alv.24%)

Kieli: suomi-venäjä-suomi, suomi-ukraina-suomi

Epävirallinen käännös

• Kieli: suomi-venäjä, suomi-ukraina

• 50 euroa/sivu (+alv.24%)

Käännös on kirjallinen, sanasta sanaan käännetty asiakirja, joka voi olla epävirallinen tai virallinen. Epävirallinen käännös on hinnaltaan edullisempi, koska työn suorittaa muu kuin auktorisoitu kääntäjä. Viralliset käännökset suorittaa aina auktorisoitu kääntäjä. Virallisia käännöksiä ovat esimerkiksi erilaiset lupa-asiakirjat tai viranomaisten todistukset. Epävirallinen käännös soveltuu muihin teksteihin, esimerkiksi terveydenhuollon epikriiseihin tai erilaisiin päätöksiin.